Förbunds­kansli

Personal på förbundskansliet

Förbundsdirektör
Förbundsdirektören Vibeke Hammarström är högsta chef och ytterst ansvarig för förbundskansliets verksamhet

Förhandlingsavdelning
Förhandlingsavdelningen når du via epost:forhandlingsavdelningen@kyrka.se

Chefsrådgivning
Chefsrådgivningen är till för dig som är kyrkoherde, chef, församlingsherde eller arbetsledare. Vår rådgivning utgår ifrån den kontext du som leder inom Svenska kyrkan lever i.
Epost: chefsradgivningen@kyrka.se

Äldreombudsman
Vår äldreombudsman ansvarar för äldrefrågor inom förbundet med inriktning mot våra pensionärsmedlemmar och de medlemmar som är på väg in i pensionering.
Epost: sten.bylin@kyrka.se

Medlemsservice
Ring eller mejla till Medlemsservice när du har frågor om medlemsavgiften eller när du behöver ändra dina uppgifter i medlemsregistret.
Telefon: 08 – 441 85 70. Epost-adress: medlemsservice@kyrka.se

Växel
Du vänder dig enklast till växeln när du önskar kontakt med en viss funktion eller viss person på Förbundskansliet.
Telefon: 08 – 441 85 60. Epost-adress: kansli@kyrka.se

Kommunikationsavdelning
Kommunikationsavdelningen ansvarar för mediakontakter, medlemstidning, hemsida och sociala medier med mera.
Epost: press@kyrka.se

Konferens
Förbundskansliet har konferenslokaler till uthyrning på Östermalmsgatan 68 F. De stilfulla lokalerna passar vid alltifrån konferenser, workshops, mingel, styrelse­möten och kundträffar till mer högtidliga tillfällen såsom bröllop, dop och minnesstunder. Upp till 40 personer.
Se särskild hemsida: 68f

Personal på Förbundskansliet